woensdag 24 september 2014

Paniek

"Geen paniek" .. hoor Ik Mezelf zeggen. "Geen paniek Jongen".

En ook al ziet het er uiterlijk nog relatief goed uit ... diep vanbinnen schuilt één grote paniekaanval.











Ik ken altijd alle antwoorden ... écht altijd ... maar nu lijk Ik er geen enkele meer te kunnen bedenken. 1000-den vragen ... en géén antwoorden. Of nog beter .. A/anderen geven de antwoorden in Mijn plaats .. en steeds zijn het de antwoorden die Ik niét wil.

En hoe Ik ook tracht aan te geven dat dit niet is wat Ik wil .... Ik heb er géén vat meer op. Alles gebeurt buiten Mijn wil om .... Ik moet Me er maar bij neerleggen. En gezien Ik een vechter ben ... wordt de paniek enkel maar meer en meer aangewakkerd - omdat Ik de controle verlies.

Ik schreef héél lang niet meer - omdat dit niet de dingen zijn die een ander wil lezen ... maar er komt verder niets zinnigs meer uit. Voorlopig zullen J/jullie het hiermee moeten doen. Ik héb ook geen keuze. Het is het nemen zoals het komt .. en slikken wat komt.


Dryade

4 opmerkingen:

  1. lieverd,soms is een pas op de plaats nodig. Even alle stof laten neer dwarrelen.
    De antwoorden komen vanzelf als je rustig in en uitademt. Wees mild voor jezelf.......

    Ik wil je nog niet missen.

    Kussss Avenlon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *ademt rustig in en uit* ... thanks Avenlon.
      Je zal Me nog niet hoeven te missen.
      x
      D.

      Verwijderen
  2. Lieve D,

    Soms is het een kwestie van je laten meedeinen op de golven, in storm en bij kalm kabbelend water. Tot er weer land in zicht komt, en je kiezen kunt of je daar een tijdje vertoeven wilt of je verder laat drijven.

    kus
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. MisTique, je omschrijft het héél mooi. En Ik besef ergens wel dat het zo kan zijn. Maar de realiteit is vaak anders dan datgene wat iedereen aangeeft hoe het kan zijn.
      I'll try ... and lay back. See what happens.

      Liefs,
      D.

      Verwijderen