zondag 14 september 2014

RIP Liefdeis

Allerbeste Liefdeis .. Ik weet niet goed hoe Ik je anders aanspreken moet. We waren vrienden .. eerder kennissen. Maar ondanks de ietwat afstand .. bewonderde Ik jou zo erg voor de manier waarop je je kanker droeg. De manier waarop jij dat beest zou gaan verslaan. Ik heb het je nooit gezegd .. maar het was fenomenaal om de kracht in je wezen te zien.






Gisteren was Ik erbij .. de dag dat W/we met z'n allen afscheid van je namen. Hoewel Ik niet eens wil spreken over een afscheid. Met wat Ik gisteren gezien heb .. meemaakt .. ben Ik ervan overtuigd dat je er nog bent.
Het was het meest bizarre en speciale afscheid dat Ik ooit heb meegemaakt. Je had duidelijk alle touwtjes nog in handen Liefdeis. Je dirigeerde het gebeuren van de allereerste tot de allerlaatste seconde. De tranen en emotionele momenten - maar ook de humorvolle en meest bizarre momenten.
Je bent goed Liefdeis ... echt goed. :) Ik bewonder je .. nog steeds.

Zelfs op persoonlijk vlak bracht je Me gisteren positiviteit. Ik kwam vele toffe M/mensen tegen ... vriendschappen werden gesmeed .. de "wereld" is niet zo rot dan Ik hem Me inbeeldde. Respect bestaat nog.
Je bracht Me oog in oog met iemand waarvan Ik dacht dat ze Me diep haatte. Blijkbaar een (heel logische) vergissing ... het was een verplichtte en opgelegde haat. zij voelde het anders dan ze moest schrijven. Jij streek de plooien weer glad. Misschien moet Ik Me meer open stellen zeg je?!? I will Liefdeis .. I will.

Als je Me ooit tegenkomt .. waar dan ook .. spreek Me aan. Ik wil je weer kennen ... en beter deze keer. Ik herhaal ... Ik bewonder je nog steeds.

Tot dan,
Dryade


Geen opmerkingen:

Een reactie posten