zaterdag 6 september 2014

lonely times

Vanuit Mijn beleving als Dominant is seksualiteit niet het belangrijkste in het samen-zijn.
In een 'spel' kan het erbij betrokken worden .. maar er zijn zovele diepgaandere aspecten dan de seksualiteit op zich.

Dat maakt ook ergens het verschil tussen een D/s-relatie en een kinky-relatie. De manier waarop je met die seksualiteit omgaat tijdens het samen-zijn.

Dient seks als middel om te domineren? Of wordt het 'domineren' als middel gebruikt om te seksen.

Dominant ben Je constant ... het zit in Je genen. Je schakelt het niet aan en uit ...
Als Je het enkel maar bent wanneer Je Je in de slaapkamer bevindt (spreekwoordelijk) - to spice things up - dan ben Je kinky. Dat is in elk geval Mijn visie op het gebeuren.

Maar Ik moet er wel een kanttekening bij maken ...
In eenzamere tijden (lees: slavinloze tijden) .. heeft zelfs een Dominant behoefte aan ontlading ... wil Hij Zijn zaad doorheen Zijn jongeheer voelen bewegen richting eikel - om uiteindelijk verlost te worden van een gevoel van geilheid.

En dan is er maar één middel dat helpt .... masturbatie.
En Ik weet hoe het werkt .. daar schaam Ik Me niet voor. Sometimes it is necessary - to come.

Alleen blijf Je nog steeds achter met een vreselijk stuitergevoel ... Je hebt niet 'gespeeld'.


Enjoy .., doe het met mate. ;-)


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten