zondag 18 mei 2014

Tranen ...

Tranen microscopisch gaan fotograferen. Wat een prachtig idee om te doen. En wanneer men er dan nog een zeker patroon in gaat vinden ... maakt het super interessant. Het zijn zaken die Me boeien .. dingen waar Ik dan meer over wil weten.





Ik heb zovele verschillende soorten van tranen .. maar Ik heb dan ook ontzettend veel emotie in Mijn kleine lijfje. En ook al lijkt het alsof een Dominant steeds stoer en ongevoelig is ... er kan zeer veel gevoel achter dat stoere imago schuil gaan. Het wordt niet steeds getoond of uitgesproken .. maar ze zijn er wel. Believe Me.

Na het zien van die foto's .. vraag Ik Me af ... hoe Mijn tranen eruit zouden zien ... en welke soort van tranen het vaakst Mijn wangen bevochtigen. Welke emoties zouden in Mijn leven de bovenhand krijgen ... wanneer je ze allemaal zou optellen.

Misschien moet Ik ze wel verzamelen .. in een flesje. Soort per soort. Ze op het einde van Mijn leven weer op tafel zetten .. en zo bepalen hoe het verliep. Het grootste flesje is dan de overheersende emotie. En laten het dan tranen van geluk zijn !!!     ..... er staat nog een hele inhaalbeweging voor de boeg ... maar Ik heb er alle vertrouwen in.



Dryade 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten