zondag 25 mei 2014

openen vleugels

Soms is het in J/je leven akelig om bepaalde beslissingen te nemen of zaken te ondernemen ... maar leven in een angstige veronderstelling brengt J/je geen meter vooruit. Het vergt soms moed en overgave om die ene stap weer vooruit ter nemen ... en het komt vaker voor dat ...  wanneer die eerste heel moeilijke eerste stap gezet werd ... dat de rest dan vanzelf volgt.

Ik herinner Me nog heel goed de zoektocht die Ik onderging om uit te zoeken wie en wat Ik was. Praten met M/mensen .. Je ervaringen en verlangens spiegelend ... kijkend of dit nu vreemd was of niet .. of A/anderen evenwichten en/of antwoorden gevonden hebben op de vraagstukken die in Je eigen hoofd leven.



Het is tijd om je vleugels uit te slaan ... zaken in je op te nemen ... enerGuy op te doen.
Zoeken naar wie wat en hoe .. in je eigen leven en je eigen vraagstukken die bij je leven .. en de weg is geopend naar meer en verder .. naar boeiender en mooier.

je opende gisteren je vleugels .. liet weer een stukje toe ..

Hou ze open ... want zo geef je jezelf alle kansen.


Dryade

2 opmerkingen:

  1. Oooo Dryade wat een prachtige foto!

    kusss van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. belle .... je woont niet zover van de zee .. voor zover Ik het Me kan herinneren. Laat je vooral inspireren.

      xx
      D.

      Verwijderen