dinsdag 13 mei 2014

Tattoos



Gisteren was de tijd weer daar om Mijn laatste tattoo te laten bijkleuren. Na het genezingsproces bleek dat het inkleuren niet perfect was. Wat werkt het toch verslavend. Ik ben in weze een watje als het op pijn aankomt ... maar toch blijkt het zo te zijn dat .. eens je er één hebt .. Je niet meer blijkt te stoppen. :) Het is helemaal geen fabeltje .. maar de pure realiteit.

Ik kan er zo van "genieten" om daar te zitten of liggen ... terwijl ze met Me bezig zijn. Net zoals Ik enorm kan genieten van een gelaatsverzorging of een manicure. Alles wat Me aandacht schenkt .. en de nodige lichamelijke verzorging is ontspannend en heerlijk.
Hoewel Je tattoeëren nu niet direkt onder verzorging kan catalogeren ... I love it.

Ik zou nu stilaan moeten gaan minderen ... maar de vraag is .. of Ik wel kàn stoppen. Het geeft Me zoveel voldoening om Mijn levensvisie en - ideeën te ventileren op deze manier. De echt belangrijke zaken te vereeuwigen. Een M/mens met kennis van "zaken".. weet wie Ik ben en waar Ik voor sta .. en daar ben Ik trots op !!

Dryade

4 opmerkingen:

  1. De verslaving van tattoo's heb ik altijd uitgelegd als heel simpel: endorfines...niet zozeer de tatoo zelf die verslavend is. Het geeft namelijk dezelfde rush als een pijnspel, weet ik als maso :-P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Straks ga je Me nog vertellen dat Ik naar een pijnspel ga verlangen - om de endorfines. :p
      No way ... :)
      D.

      Verwijderen
    2. Grijnsssss..... het idee is wel heel leuk D!

      Verwijderen
    3. Helemaal niet belle ... bad idea. :)

      Verwijderen