vrijdag 30 mei 2014

caring



Het is alweer voorbij middernacht ..... 
Een deel van de dag en van de avond heb Ik al slapend doorgebracht. Onder Mijn dekentje .. lekker warm en knus. De reden hiervoor is vooral te zoeken bij .. hoofdpijn .. wat ziekjes .. en het wat slapjes voelen. Maar ... geen gezeur daarover .. tegen al dat geklaag om nietigheden kan Ik ook niet tegen. 
Normaal gezien geef Ik zelf ook maar 1 minuut de tijd om daarover te zeuren ... en dan mag het stoppen.

Er zijn zovele andere dingen die veel erger zijn in het leven ... en dat blijkt maar weer eens in Mijn direkte omgeving. Het mooie leven is soms veel te kort om het met onnuttige dingen te vullen. Gisteren liet een broer van een collega het leven tijdens een ongeval. Gebroken nek .. en de man was niet meer. 
RIP kerel - aan alle steunbetuigingen kon Ik opmaken dat het een prachtkerel was. Hij was half de dertig en laat een vrouw met (nog kleine) dochter achter .. niemand had hierin een keuze. Het was tijd ... tijd om te gaan. Hij kreeg vast een nieuw doel ... op een andere plek.

 ... en Ik zou dan gaan zeuren om een mindere dag. Ik denk het niet.



Dryade




Geen opmerkingen:

Een reactie posten