zaterdag 10 mei 2014

omarming ...



Reeds uren vraag Ik Me af .. wat deze jonge dame precies "omarmt".
Is het het leven? De liefde? Is het de onzichtbare energie die om ons heen zweeft? Een brokje karma? Een te vroeg van haar heen gegane Geliefde? Een Zielsverwant die aan de andere kant van de wereld woont?

Net zoals Ik uren naar de hemel kan liggen staren .. en Me afvragen hoe groot het universum wel niet is.

Maakt dat van Mij een dromer?
Wat het ook is .. het is een soort van bezieling ... een geloof in het feit dat er meer is dan datgene wat W/we zien. We zijn te beperkt in O/onze zintuigen ... en leven met een gebrek aan informatie .. informatie dat veel van de nu nog ongekende zaken zou kunnen verklaren. Het zou ook oplossingen aanbieden - zomaar voor't grijpen. Waarom ..... zijn W/wij zooo beperkt?


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten