donderdag 6 februari 2014

slaaptekort



Ik begrijp niet hoe sommige mensen erin slagen om met een paar uren per nacht te blijven functioneren.
Vandaag viel Ik in slaap daar waar Ik stond. Omstandigheden zorgden ervoor dat Ik voorbije nachten slecht (lees:weinig) heb kunnen slapen. Een vod .. zo voel Ik Me. Leeg - moe - snel geirriteerd .... en dat werk je dan een beetje uit op de mensen in je naaste omgeving. Ik blijk echt niet goed te functioneren met een acuut te kort aan slaap. De eeuwige jeugd ligt blijkbaar ver achter Me.

En weet je .. mocht het nu het resultaat zijn van enkele nachten vol geiligheid in pure liefde. Maar het is niet zo. Wat Ik Mezelf zou voorschrijven indien Ik een dokter was .. is een heerlijke Italian coffee .... en eens vroeg naar bed. Hopelijk vat Ik de slaap en kom Ik gauw weer op krachten. Maar Ik vrees dat het zo nog wel een tijdje zal doorgaan.


Dryade

3 opmerkingen:

  1. Ik begrijp het ook niet hoe mensen dat kunnen. Heb zelf minimaal acht uur per dag nodig.

    Ik hoop dat je snel je slaap vat. Droom zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp het ook niet, maar ik ben zelf gezegend met het feit dat ik niet zo heel veel slaap nodig heb.... 4-5 uur per nacht is genoeg zeg maar... maar er zijn nachten geweest dat ik dat ook niet eens haalde... en toch op de een of andere manier doe je wat je moet doen... heel gek is dat.

    Ik hoop voor je dat je gauw je rustpunt weer vindt en dat je komend weekend even kan bijtanken.

    liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het gevoel dat het eerder iets vrouwelijks is. Al diegene die het kunnen en waarvan Ik het weet .. zijn vrouwen. :)

    BeantwoordenVerwijderen