woensdag 12 februari 2014

Relax



Oew ... deze foto vind Ik wel ontzettend fijn om naar te kijken.
En dan praat Ik niet enkel over haar bijna perfecte lijfje, lange gitzwarte haren, zwoele blik .... mooie handen. hmmm. Ik kan haast haar heeeeerlijk natuurlijke lichaamsgeur ruiken en haar engelenstemmetje horen.

Jammer dat Ik haar imperfecties niet kan zien .. dat zou het geheel zoveel mooier maken. Fotoshop is in dit geval geen zege ... eerder jammer, want het zijn net die kleine imperfecties die het beeld perfectioneren.
De Wabi-sabi (voor diegene die al wat langer meelezen. ;) ) Ik kan het beste blijven kijken zonder te knipperen met de ogen,  want wanneer Ik Mijn ogen sluit .. komen er herinneringen opdagen.

 Ik wijk af van de essentie. Wat Me, buiten haar natuurlijke schoonheid, nog meer opvalt ... is vooral de relaxe ingesteldheid die ze uitstraalt. Een atmosfeer zonder spanningen .. zonder angst. Want ook al heb je een Meester die houdt van discipline en onderdanige slavin houdingen .. er moet een zeker vorm van gelatenheid zijn ..  zonder stress en angst.


Dryade




2 opmerkingen:

  1. Ik hou van die quasi nonchalante houding van deze dame, jammer van de 'nepborsten' maar goed dat is persoonlijk natuurlijk. Ze ligt daar met een glimlach, zo één die in haar ogen doorglanst... en Hij, die buiten beeld is. Hij ziet die glans... leest haar ogen en haar ziel....

    liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wees maar zeker dat Hij het ziet ... leest .. voelt .. ervan geniet.
      je weet duidelijk wat Ik bedoel belle.
      xx

      Verwijderen