donderdag 20 februari 2014

angst



Een prachtig stukje fotografie van Linda Ingraham .. wat de naam "angst" draagt. Prachtig .. omdat het niet eenvoudig is een bepaalde emotie in een foto te krijgen die overtuigend is. En angst op zich is niet de minste emotie ... Hier hoort het thuis. In BDSM totaal niet.

Het is dàt woord wat het onderscheid maakt tussen een Meester en een agressor. Er zijn nog woorden en emoties die een verschillende invulling krijgen bij beiden ... ongetwijfeld. Maar angst is een heel belangrijk issue.

Dryade.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto, van een veel minder prachtige emotie.

    De spanning in de spieren, deze houding om in elkaar te gaan zitten... haar tenen, alles schreeuwt angst....

    En nu ervaar ik zelf een beetje angst in BDSM als erg opwindend, maar ik denk dat het meer de spanning is die ik bedoel.....

    liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp perfect wat je bedoelt belle. Zolang het bij een gezonde dosis angst blijft - is het meer dan ok.
      xx

      Verwijderen
  2. Jij snapt me :-) Van die dingetjes waar Meester dan mee 'dreigt' waarvan hij weet dat ik het doodeng vind en waarvan ik weet dat hij ze echt nooit gaat doen maar op dat moment roept het een geweldig gevoel op.... dat soort angst :-)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen