zondag 9 februari 2014

Het beste gevoel



Als "beste" zou Ik het niet meteen bestempelen .. maar Ik wil wel het belang ervan duidelijk onderstrepen.
Veralgemenen mag Ik het ook niet .. maar het is erg van toepassing op Mijn persoontje.

Ik besef hoe belangrijk Ik het vind dat iemand naar Me opkijkt .....
Hoe fraai en heerlijk Ik het vind als iemand naar Me kijkt met een blik van "Jij bent mijn Held, laat me nooit meer los". Ik wil aanbeden worden, geliefd en bemind ... ook al ben Ik van nature uit geen "standaard jongen" die je om elke hoek vindt. Vandaar ook dat Ik het zo geweldig vind als iemand erin slaagt om van Mij te houden. Daar vecht Ik voor .. desnoods tot er van Mezelf helemaal niets meer overblijft. Ik gooi alles van Me af .. zelfs Mijn waardigheid wil Ik verliezen. En dat alleen al maar omdat ze Mij dat gevoel geeft .. dat Ik iets beteken. En Ik onderstreep dit ... nogmaals.


Dryade




Geen opmerkingen:

Een reactie posten