donderdag 28 januari 2016

Identity

Ik heb de laatste jaren echt de drang gehad Mezelf te identificeren ...

Lang heb Ik Mijn identiteit weggestoken voor anderen, en daarbij ook ergens voor Mezelf ... en dààr wilde Ik verandering in brengen.

Hoe meer de tijd verstreek- hoe meer Ik Mijn eigenheid wilde dragen op Mijn lichaam.

Het begon allemaal met een tattoeage die de beginletter van Mijn nick weergaf ... een nickname  die zelfs beter aanvoelde dan Mijn eigen voornaam.

Een symbool die Mijn Meester-zijn symboliseerde .. volgde al heel snel.
En ook daar eindigde het niet ....

Via Oosterse tekens "tekende" Ik Mezelf met de woorden "Master - Lord" ... én op Mijn onderarm kwam de prachtige afbeelding van een geisha. Een cultuur die Me op de één of andere manier wist te boeien om de waarden die ermee samengaan. Respect ...

De laatste uitbreiding was vooral gebaseerd op het brengen van evenwicht in het geheel ... diepte en verbreding. En Man - wat ben Ik er stiekem trots op.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten