zondag 24 januari 2016

Het leven ...

Het leven is een continue evolutie naar een eindpunt .. en iedereen wil er iets moois van maken.
Het zou zo mooi zijn om nadien terug te kijken .. en te besluiten dat je er alles hebt uitgehaald.
Je eigen geluk nastreven is van groot belang .. doen wat je altijd hebt willen doen .. jezelf niet beperken of het moet een beperking zijn die binnen je plannen valt en die meewerken aan het plaatje met de titel "geluk".

Indien dat geluk voor jou betekent dat je daarmee aan de leiband door het leven moet gaan - doe het dan ook !!

Ik merk zo vaak dat er zaken zijn die anderen tegenhouden om net voor dat leven te gaan ...

Niemand vraagt je om het openbaar vorm te geven .. dat je ook zo over straat moet lopen. Er zijn mogelijkheden genoeg om het vorm te geven in huiselijke kring. Iets wat enkel leeft tussen jou en je Meester/Partner. Niemand heeft zaken met de dingen die voor jou belangrijk ogen ... en die jij geintegreerd wil zien in het leven.

Het zou echt wel heel jammer zijn als je het geluk voor je weg wil schuiven omdat de angst heerst dat anderen erover zouden oordelen. Jaaaare heb Ik zelf zo verloren ... jaaaaren gingen aan Me voorbij zonder te proeven van Mijn passies. Ik had veel vroeger moeten kiezen voor Mezelf .. veel vroeger moeten uiting geven aan Mijn eigenheid. Ik zou nog vollediger geweest zijn dan Ik nu ben ... nog dichter gestaan hebben bij Mezelf.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten