zaterdag 30 januari 2016

Art

www.demilked.com


Wanneer je ooit mocht twijfelen wat je zou kopen om Me blij te maken - ga dan even op zoek naar dit kunstwerkje. Ik ben maar één keer jarig op een jaar - laat het een mooie hint zijn voor éénieder die hem wil zien.
En maak je vooral géén zorgen - indien Ik er twee krijg diezelfde dag - dan nog zou Ik er een plaatsje voor vinden in Mijn huis. :) ... zelf op kantoor zou het een mooi plaatsje kunnen krijgen.

Nu Ik het zo stel ... vraag ik Me af waarom Ik Mijn kantoor niet vroeger ben gaan personaliseren. Zoveel plaatsjes die kunnen gevuld worden met persoonlijke dingen. Klopt - het moet best zakelijk blijven want Ik ontvang er zeer regelmatig zakenrelaties - maar dan nog mogen enkele persoonlijke subtiele touches aangebracht worden.

Momenteel word er een nieuwe kantoorruimte voor Me gebouwd ... het wordt tijd om even na te denken hoe Ik het ga aankleden. Er een mogen best wel enkele dingetjes bijstaan die dicht tegen Me aanleunen - en Me een  "thuis-gevoel" bezorgen.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten