dinsdag 26 mei 2015

verlangen

Ieder van O/ons heeft zo Z/zijn eigen voorkeuren en verlangens ... zaken die zo vreselijk opwindend lijken .. inspireren ... doen dromen.
Voel je wat Ik bedoel? Kan je je het voor de geest halen?

Moet Ik er misschien een tekeningetje bijmaken ... om het duidelijk te maken? Of mag Ik het Mezelf makkelijk maken en de zaken illustreren met een foto ! Een foto die Mijn tenen deden krullen van verlangen.

ter info : Het tekenen of schetsen laat Ik aan anderen over, anderen die er veel meer bedreven in zijn .... (keep on drawing meisje. ) Niet tegenstaande kan Ik ook best wel een beetje tekenen hoor .. maar niet genoeg om het hier te delen.

Neen .. Ik hou het bij foto's die Me prikkelen. En nu hoor Ik je gewoon denken .... wat precies prikkelt Hem in deze foto ?!? De vrouw op zich .. haar uitstraling ... haar houding ... de collar en lederen riemen. Kort gesteld brengt deze foto Me naar een plaats die beelden tevoorschijn toveren in Mijn zieke hoofd. Er speelt zich een film af ... die zeer kort aanleunt bij het realisme. Of beter gezegd ... Ik wou dat het realisme zou zijn. Dat Ik nu voor haar zou staan .. met Mijn allerbekendste grijns op Mijn gezicht. Een grijns die zegt "meisje .. dit gaat pijn doen". :)


Dryade





Geen opmerkingen:

Een reactie posten