donderdag 14 mei 2015

rollercoaster

Mijn eerste post van dit jaar .. hoe ga Ik in hemelsnaam die stilte kunnen verklaren.

Is het uberhaupt nodig dat Ik dat doe? Een verklaring geven? Nope ... en dat zal Ik ook niet doen. Principieel ben Ik ertegen Mezelf te moeten gaan verantwoorden. Ik doe het vaak wanneer Ik het nodig acht ... om een misverstand weg te werken .. of om zeker te zijn dat Mijn idee en visie wel begrepen wordt .. maar in dit geval zie Ik géén voordeel voor Mezelf. :)

Is dit dan een kentering in het leven? Is het omdat Ik nu even een keertje een stukje schrijf - dat Ik voortaan weer op het ritme zal terecht komen van daarvoor? Don't count on it. :)

Ik zat gewoon even in de tuin met een heerlijk zonnetje op Mijn naakte torso ... koud biertje in de hand ... en kreeg ineens de behoefte om Me even te ventileren. Eén oog op de klok ... de andere op Mijn scherm.

Het leven gaat gewoon door ... elke dag opnieuw. Of W/we dat nu willen of niet ... J/je moet gewoon mee. J/je wordt op die rollercoaster geduwd ... en volgt. Het is aan J/jezelf om te bepalen of je van die rit genieten zal ... hoe J/je ermee omgaat.

Ik heb maar één probleem ... Ik heb steeds die sterke neiging .. om te gaan sleuren aan die beveiligingstaaf die over Mijn benen grijpt. Ik WIL NIET mee. Ik ben een controlefreak .. een controlebeest ... en Ik wil Mijn eigen leven bepalen. Als het moet zal Ik de banen van de rollercoaster verbouwen om te komen waar Ik moet zijn .... Ik had alleen de enerGuy en de moed niet eraan te timmeren. Ik heb Liefde nodig ... een gevoel dat Ik gerespecteerd wordt in wie Ik ben en wat Ik doe ... en dan kan Ik de wereld aan. Ik ben er nog niet ... maar Ik groei weer elke dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten