zondag 31 mei 2015

Bordelle

Zondag - ergens in de vroege morgen - en wanneer Mijn geheugen Me niet in de steek laat - is het zelfs reeds juni. We lopen er alleszins kort tegenaan.

Nog niet zo heel lang wakker .. Mijn haren wijzen nog alle richtingen uit. De heerlijk dampende koffie doen Me verder ontwaken. Viool concerten op de achtergrond ... het is weer de finale van de Koningin Elisabeth wedstrijd (voor viool deze keer). Niet dat Ik fervent fan ben van klassieke muziek - maar zo eens per jaar het beste van het beste te aanhoren in dat genre is wel hemels.

Mijn laptop staat aan en Ik dwaal weer doorheen de massa's aan informatie die terug te vinden is op het WWW. Inderdaad - leidraad is weer volledig gebaseerd op Mijn behoeftes. Zoveel terug te vinden - zoveel te lezen - en dan voel Ik Me nietig en klein. Ooit .... was het aanbod aan die informatie nog zooooo karig ... en voelde Ik Me nog één van de informatiepioniers met Mijn blogs en forum. Tegenwoordig vraag Ik Me af wat Ik nog te bieden heb. Maar Ik dwaal af van datgene Ik wilde delen.

Tijdens Mijn weekend-ontwakingsritueel kwam Ik op een foto uit met lingerie die Me danig konden beroeren. Wat verder lezend zou het een creatie zijn dat de naam Bordelle draagt. Google en internet brachten Me op de website waar de hele lijn te bewonderen valt. Een wereld vol bewondering ging voor Me open. Wat een prachtige creaties ...  
Niet enkele maar lingerie - maar ook kleedjes die Ik kon smaken. Zelfs tot badmode toe - in een bondagesfeer.

Wanneer Ik Me ooit weer buitenshuis zou begeven met een slavin aan Mijn zijde - dan wens Ik dat ze deze creaties zou dragen terwijl ze Me vergezelt. Noteer de merknaam in je geheugen .. 'Bordelle'.
Ik ga het vast niet meer vergeten.


Dryade



Geen opmerkingen:

Een reactie posten