woensdag 12 november 2014

Het ultieme moment

Het ultieme moment is naderend ....

Reeds minuten lang leef Ik Me uit op dat kontje .. het malse vlees .. zich zo mooi etalerend in het verlengde van Mijn observerende ogen. Ik kan alles zien ... ook de belijning van dat opgewonden kutje  dat Mijn aandacht trekt .. bij elke wegtrekkende beweging.

Het is opwindend .. in Mijn eigen beleving. Neen, niet enkel bevredigend voor haar ... ook Ik krijg Mijn deel van het genotsvolle spektakel. Een Meester geniet enorm van het pijnigen van Zijn slavin.

De billen kleuren rood onder het herhalend neerploffen van Mijn vlakke hand. Pijnscheuten schieten doorheen haar billen ... maar ook haar armen ... ellebogen begeven haast onder de druk. De pijn is niet meer weg te denken ... het ultieme moment nadert ..  haar geest begeeft.
Op dat moment .. zakt ze doorheen haar armen .. haar lichaam valt levensloos neer.
Pijn heeft vanaf nu géén vat meer ... de roes nam het roer over ... haar hoofd is leeg. Nog even zal Ik doorgaan .. voor Ik haar zal oprapen ... laten rusten op de zachte sofa.
Een dekentje zal haar lichaam warmen ... Mijn Liefde doet de rest ... tot haar blik de Mijne weer vangen kan ... ze op aarde wederkeert.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten