maandag 10 november 2014

ask for pain

Er zijn voor een slavin vele manieren om duidelijk te maken dat het stuitergevoel opspeelt .. dat ze pijn wil voelen.

Wat héél zeker niét werkt .. is gaan rellen in de hoop gestraft te worden.
Pijn geven is een beloning - geen straf. Straffen met pijn ... zorgt er enkel maar voor dat ze meer en meer gaat rellen ... om met pijn 'beloond' te worden.

Er is er maar één manier die resultaat oplevert ... en dat is er om vragen. En wel op de manier die Hem doet smelten als ijs voor de zon. Kén je eigen Meester !!

Eén van de manieren die bij Mij absoluut zou werken ... ?!?
Zorg voor de juiste atmosfeer wanneer Ik thuiskom na een lange werkdag. Zet een glaasje wijn klaar op de tafel vlak naast de brandende kaarsen. Een handgeschreven briefje vertelt Me hoe veel je voor Me voelt. En .. naast dat alles ... bied je jezelf aan .. in Mijn favoriete houding en outfit.
Half naakt ... gesierd met boots of high heels .. en voor je ligt één van Mijn meest favoriete slagwerktuigen ... de cane of rijzweep.

je kijkt Me vol Liefde aan .. met van die glinsterende ogen .. en je wacht respectvol op je beurt. Wacht tot Ik je aanspreek en wanneer Ik dan naar je toekom om je te begroeten .. omhels je Me passioneel (zie foto) en je vraagt om pijn. Wanneer je het goed doet ... zal je krijgen wat je wil. Zoveel je maar wil ...


Dryade  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten