woensdag 16 januari 2013

citaat

Ik hou wel van citaten met levenswijsheden ... ik ga er vaak naar op zoek. Dan probeer ik mezelf terug te vinden in die uitspraak ... of een bepaalde waarheid of waarde waarmee ik me kan vereenzelvigen.  Zolang je jezelf erin herkent .. is het een goede uitspraak .. en dan hoeven ze niet uit de mond te komen van een "wijs" persoon.

Zelfs Marylin Monroe .. en die noem ik nu niet meteen wijs .. durfde heerlijke uitspraken te doen.

Laatst deed ikzelf een uitspraak - die ik bij het nalezen wel leuk vond klinken in mijn oren.
Vandaar dat ik ze even hier neeplomp .. en de uitspraak aan mijn naam ga koppelen. Grijns.
Ik eis het recht op ...

(Grappig bedoeld hoor. Humor is een deel van Mezelf .. hoort er nu eenmaal bij.)


Citaat van Dryade :

De relatie tussen "Gevoel" en "verstand" is vaak zo moeilijk te doorgronden. Ze hadden beter een D/s-relatie met E/elkaar gehad. "Gevoel" in dominerende positie .. en "verstand" als onderdanige. Het leven zou veel romantischer en liefdevoller zijn"

Dryade







2 opmerkingen:

  1. Mooi omschreven Dryade....ik worstel ook nog vaak genoeg met het gevoel/verstand-ding... Helaas zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diegene die daar een kant en klare oplossing voor vindt .. krijgt vast een nobelprijs.

    BeantwoordenVerwijderen