vrijdag 4 november 2011

tranen

Dagen aan een stuk lieten tranen sporen na op mijn wang .. mijn mooie gelaat. Wanneer ik weer het idee had eindelijk grip te krijgen op de zielspijn - was er steeds weer een stil moment - dat de tranen bleek te activeren.
Ondanks de fysische afwezigheid van dat emotievolle lichaamsvocht - bleef de pijn sluimeren in een klein hoekje van mijn wezen. In mijn ziel bleef het gemis knagen - de pijn voortbestaan. Het had echt geen zin om die tranen te drogen - zolang de oorzaak van de pijn bleef bestaan.
Nu - 04 november 2011 - is er een weg. Zie ik weer een glimlach verschijnen op mijn gelaat.
Tijd om de tranen te drogen.
D.

3 opmerkingen:

  1. tranen over wangen
    tranen van smart
    recht uit het hart

    tranen over wangen
    van verdriet en pijn
    van het niet meer zijn

    tranen over wangen
    ze maken schoon en ook leeg
    ruimte maken met 1 veeg

    tranen..... het mag
    maar nu is er weer ruimte
    voor een lach


    aardige groet joy-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, been there.
    Kan je deze meegeven, een oude wijsheid van mijn Oma.

    Achter de hoge golven komt altijd een kalmere zee.

    Dus zorg voor een boot..:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @joy : ank je wel ... heel mooie tekst die je erbij plaatste.

    @slavin beebee : aan het bootje is hard gewerkt .. en het drijft weer in veel rustiger water nu. Hugg

    BeantwoordenVerwijderen