woensdag 2 november 2011

The past ...

Na weken van stilte - door een migratie op een andere weblog - werd het besluit genomen om een nieuwe webstek aan te gaan waarin ik mijn gevoelens en gedachtes kan uiten.
Toegegeven - opnieuw starten is niet steeds de beste oplossing - maar men heeft me nu al veel te lang bezig gehouden. Nu de vorige weblog weer online is, wordt meteen opgemerkt dat het niet echt meer aansluit bij hoe ik me voel. Reclame werd toegevoegd - foto's staan niet meer rechtstreeks zichtbaar - aanpassingen in de layout zijn vreselijk ... neen ... ik begin opnieuw.
Wil je echt weten hoe de vorige jaren van mijn leven eruit gezien hebben, kijk dan even op www.Dryadereturns.weblog.nl.

6 opmerkingen:

  1. Een nieuwe blog! Ik kom af en toe even kijken.

    Het viel me inderdaad op dat het nogal rommelde op de oude blog. Dat de foto's niet meer direct zichtbaar zijn zou voor mij al meteen een reden zijn om een nieuw blog te starten.

    x sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er zelfs weken aan een stuk gewoon niet meer op gekund sophia .. was best hard voor me. Gelukkig had ik Fetlife nog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dan heb je toch nog een soort van .. leven .. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieve D, ook overgestapt zie ik... Het is mij 2 weken geleden gelukt om de inhoud van weblog in mijn nieuwe log te importeren... ik heb al mijn teksten nog, daar ben ik heel blij om. Langzamerhand aan het schiften, wat wil ik bewaren en wat niet...

    Gelukkig was er inderdaad Fetlife ;-)

    kussss van belle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey belle,

    Ik hoef de data niet over te zetten hoor.
    Alle data blijft leesbaar .. voor iedereen. Verder begint er hier ook weer een nieuw hoofdstuk .. dus. Ik hou het maar zoals het is.

    Fijn je weer te lezen trouwens. :))

    D.

    BeantwoordenVerwijderen