zondag 6 november 2016

pijn/genot 2

Ik grijp vandaag terug naar augustus 2015. Een post geschreven met een veel diepere achtergrond dan je uit de tekst zou kunnen afleiden.
Een stukje proza die Me meer terug gaf dan Ik had gegeven .... erkenning.

Daarbovenop .. is het ook weer inspirerend om vast te stellen dat er een tijd was waarin Ik nog mooie Haiku's schreef. Puur vanuit Mijn gevoel.


De post waarvan sprake ging als volgt :

De aanhoudende strijd tegen de pijn zuigt alle energie uit je lijf ... maar veroorzaakt langs de andere kant zovele chemische zaligmakende processen in je lichaam ... dat de ganse lijdensweg van het pijnigen, verantwoord maakt.

Adrenaline die doorheen je lijf raast ... endorfines die je lichaam vervullen van joy. Op zoek naar die roes in je hoofd. Pijn wordt vertaald naar puur genot ....

Het is net op dat punt waar alle mensen van masochistische aard willen vertoeven ... "lala-land" .. ook wel subspace genoemd. :)
Het is net naar dat punt waar een Dominant je wil brengen. (hoezo sadistisch ??)

Dàt is Zijn genot ... dàt is Zijn beloning.
Een meisje naar lala-land brengen, een meisje dat na de goede nazorg, weer ontzettend dankbaar ontwaakt.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten