zondag 20 november 2016

bezinningsmoment

Wanneer Ik je op een overwacht moment .. zomaar uit de zetel pluk ... zie Ik in je ogen dat je (nog) niet klaar bent voor een harde sessie. "Nu?" .. "ja, nu meisje".

Ik besef héél goed dat het niet altijd voor de hand liggend is om koudweg geconfronteerd te worden met een harde pijn-sessie en dat je je mentaal ook wat moet kunnen voorbereiden. Het zal je dieper brengen in deze sessie. Dieper in jezelf. je zal beter je grenzen weer kunnen bereiken en misschien wel verleggen.

Terwijl Ik al Mijn materiaal bij elkaar zoek en het klaarleg .. maak Ik je ter voorbereiding reeds vast in de kamer ... direkt naast de kamer waar alles zal plaats vinden. je krijgt wat tijd en de mogelijkheid om even tot jezelf te komen en de onderdanige in jezelf terug te vinden.
je hoort wat gerommel op de achtergrond ... het gerommel van een over en weer lopend Meester. Soms zie je zelfs Zijn schaduw op de muur. En .. hoe langer je er ligt .. hoe dieper je wegzakt in jezelf .. en hoe meer ontvankelijk je zal zijn voor het ontvangen van datgene Ik je zal geven. PIJN.

Be prepared to receive ...



Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten