zondag 23 oktober 2016

Sadist

Het wordt Me (eindelijk) stilaan duidelijk .. Mijn sadistische kant is véél sterker en extremer dan ingeschat.

Tot op heden heb Ik steeds met een denkbeeldige handrem op gespeeld ... Ik wilde vooral geen grenzen overschrijden. Maar Wie maak Ik dan iets wijs?

Reeds meer dan 10 jaren zit Ik in "het milieu" en in die tussentijd heb Ik reeds enkele slavinnen aan Me zien voorbij komen ... maar vandaag de dag heb Ik het gevoel dat Ik nog steeds niet het ultieme mentale orgasme heb beleefd ... dat waar Ik zo naar verlang.

Het wordt nu écht wel tijd om in te zien dat Ik eerlijk moet zijn - vooral naar Mezelf toe.

Dryade .. U bent een échte Sadist én een controle Freak die pijn én discipline adoreert .. leef er naar.

Wees vanaf minuut 1 eerlijk met Jezelf en spring niet zomaar in een nieuw verhaal ... niet goed wetende of Je Je échte sadistische zijde kan bevredigen.  Zorg er nu eens een keer voor dat Je die handrem kan aflaten in sessies ... en zorg er verdomme voor dat Je kan doen wat Je hartje begeert.

Ik wil pijn zien in de ogen van een slavin .. véél pijn .. tranende ogen .. ogen vol begeerte .. en dit bij een slavin die Me er eindeloos dankbaar voor is.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten