woensdag 26 oktober 2016

Gastenboek

"Dryade_the_sequel" is reeds Mijn derde blog.

Van de allereerste (titel is Me ontschoten) die zich vooral profileerde als een erotisch idyllische plaatsje - vooral seksueel getinte verhalen en gedichten - vind Ik helemaal niets meer terug. Iets liep er mis - verloren - jammer maar helaas.

De tweede - "Dryade returns to reality" - was vooral een beschrijving van Mijn allereerste jaren binnen deze BDSM-wereld. Maar ook hier ging het weer mis ...
Door een mislukte blog migratie ging ook hier alles verloren. Kut - klote - al het mooie naar de verdoemenis ... een belangrijk deel uit Mijn leven.

Ik heb er nooit meer iets van terug gevonden ... tot Ik vandaag toevallig terecht kwam in het Gastenboek dat aan dat specifieke blog gekoppeld was. Toen had Ik blijkbaar nog fans die regelmatig op bezoek kwamen ....
Ze schreven zo'n leuke dingen over het gevoel dat Ik hen gaf met Mijn 'ontboezemingen' ... zoveel herkenning en erkennig. Vervlogen tijden .. waar Ik met een gemis naar terug kan kijken.
Ik mis het echt wel .. de lieve lezersreacties .. de warme feed-back. Het voelde allemaal zo erkentelijk aan.

Wanneer Ik zo terug kijk op het verre verleden ... kan Ik echt wel stellen dat Ik een hele evolutie doormaakte tot waar Ik nu sta. Het leven is er niet makkelijker op geworden .... maar het heeft Me zoveel meer rust gebracht om te weten en te kunnen aanvaarden Wie en wat Ik ben.

Een boodschap aan alle M/mensen die zich nog in die onwetende en experimentele fase bevinden - het komt goed. Beloofd. :)


Dryade



Geen opmerkingen:

Een reactie posten