maandag 31 oktober 2016

Op handen en knieën

Daar zit je weer ... op handen en knieën. Het is alweer de zoveelste keer dat je rond de tafel moet kruipen .. de leiband in je mond.
Vanuit de sofa ...  op enige afstand bij je vandaan ... tel Ik de rondes.

Het gaat traag en Ik spoor je streng aan te versnellen. Elk veelvoud van 5 ... gebied Ik je een omweg te maken. Daar wachten je enkele harde tikken met de cane. Eén minuut lang om precies te zijn.
Wanneer de klok weer aangeeft dat de tijd voorbij is .. begin je aan je volgende veelvoud van 5. "sneller meid, sneller !!"

Ik hoor je luidop meetellen ... een fout zou fataal zijn. je weet goed dat Ik zulke fouten niet waardeer .. en je zal alles doen om Mij tevreden te stellen. Er is niets erger dan teleurstelling te horen in de stem van je Meester.

je telt .. en hoopt stil dat het einde nadert. je wil in Mijn armen bekomen .. je wil genieten van Mijn aandacht ... Mijn streling door je haren voelen. Erkenning voor je daden ...

"kom meisje ... kom hier ... tot het einde" ... het sein voor jou om aan je laatste serie van 5 te beginnen. ik grijp je bij je haren en duw je hoofd naar beneden. "Zet je bij Me meisje".

je knieen branden .. doen pijn .. maar Ik leerde je de pijn te verbijten. je incasseert de pijn ... telkenmale weer. Dit voelt juist .. dit is het ultieme wat je voor je Meester kan doen. Hij is Leider .. jij ondergaat. Er is niets wat je liever doet ... dan je Meester behagen.
je weet goed .. hoe het hoort te zijn.


Dryade


Geen opmerkingen:

Een reactie posten