zondag 31 juli 2016

waterboarding

Al geruime tijd ben Ik enorm gefacineerd door waterboarding.
Ik besef heel goed dat het een marteltechniek is .. maar het is nu net dàt wat het naar Mijn mening zo interessant maakt.

De ganse morgen zit Ik reeds te kijken naar filmpjes op het net ... het is zo fucking geil. De controle ... het spartelen van de slavin ... het gevecht tegen zichzelf en het water ... de dankbaarheid in haar ogen. Het feit alleen al dat ze het wil ondergaan om haar Meester te plezieren ... de Sadist in eigen persoon .. is bewonderenswaardig. Het vertrouwen dat ze Hem geeft ... geweldig mooi. Dat is wat Ik wil .. iemand die zich ten volle wil geven in blind vertrouwen.

Veiligheid boven alles ... ook op deze foto zie je hoe Hij bezig is met haar veiligheid. De slavin in kwestie heeft een staaf vast in haar hand die ze los laat wanneer ze haar bewustzijn verliest .. of wanneer ze het niet meer aankan. Het geeft het ook dat ietsje mee cachete om te zien hoe ver ze kan gaan .. hoe ver ze wil gaan in dat gevecht met zichzelf .. voor Hem.

Ik zet het bij op Mijn bucket-list. Waterboarding.
Ben Ik gék? Vast wel - het triggert in elk geval de sadist in Me.


Dryade


Geen opmerkingen:

Een reactie posten