dinsdag 26 juli 2016

Aanvaarding

Zovele vrouwen hebben nog nooit hun kutje gezien ... en van diegene die het reeds wel gezien hebben, zijn er zovele die het niet mooi vinden. Ze vinden altijd wel iets wat in hun ogen kan afgekeurd worden.

Persoonlijk zou Ik er uren kunnen liggen naar kijken. Hoe de lippen bewegen wanneer ze zich omdraait, hoe ze zich vullen met bloed bij een gevoel van opwinding, hoe de eerste druppel vocht een glinsterende gloed brengt ....
Ik zou zo graag met Mijn vinger die lippen verkennen ... terwijl Ik toekijk naar wat Ik doe ...
Ik zou zo graag Mijn vingers naar binnen willen laten glijden .. haar clit beroeren .. en kijken hoe haar kutje zich etaleert ... en klaarmaakt om gepenetreert te worden.

Maar .. als je als vrouw je eigen kutje niet kan accepteren, respecteren ..  niet mooi kan vinden, hoe kan je dan een relax gevoel overhouden bij het feit dat je Partner er naar kijkt?


Wij, Mannen - zouden de meisjes moeten verplichten om een kwartier per dag naar zichzelf te kijken. Hen helpen te aanvaarden wat ze hebben en het leren koesteren en verzorgen. Leer haar te kijken .. op een normale dag .. maar ook op een moment van opwinding. Zelfs nét na een goede ruwe neukbeurt.
Zet Je af en toe achter haar en kijk met haar mee ... laat ze met haar vingers over dat kutje gaan en vertellen wat ze voelt ... vertellen wat ze ziet. En vertel zelf hoe mooi ze is.

Ook al zit er een imperfectheid in .. het is net dàt wat haar kutje zo uniek maakt, zo liefdevol en mooi .. het imperfecte perfecte kutje.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten