vrijdag 15 april 2016

weer zo'n dag

't Is weer zo'n dag dat Ik snel wil vergeten. Zeurende collega's ...  contracten die Ik lijk mis te lopen ... een mailbox die sneller groeit dan kan gelezen worden. Iedereen lijkt Me nodig te hebben ...
Nope .. niet vandaag .. please !

Ik kan Me op zo'n dag enorm irriteren aan kleine dingen. Zelfs aan het feit dat Mijn haar niet goed ligt .. schoenen die knellen ... die vreselijk ringtoon van Mijn mobiel ..
Pure frustraties .. laat deze dag maar snel voorbij zijn.

Er is maar één ding dat Me weer op de wereld kan zetten.
Met één SMS wil Ik je op actief zetten .. "it's one of those days slut". Woorden die jou triggeren in je onderdanigheid. Elke slavin wil haar Meester toch voorzien in de dingen die Hij nodig heeft? Het is jouw passie en diepste wens om te behagen en innerlijke rust te geven.

Wees beschikbaar voor wat Ik wil ... in pure onderdanigheid en onderwerp je aan Mijn wensen.  Ontvang Me begeerlijk .. zoals Ik het jou geleerd heb en luister naar Mijn eerste bevel wanneer Ik het huis binnen kom. "Shut the fuck up ... and blow My dick you slut".

Enkele minuten later .. nadat je Mijn Meesterlijk zaad dankbaar tot je nam ... ziet Mijn dag er weer geheel anders uit. you made My day worthwhile.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten