zondag 17 april 2016

stress

Niet zo heel lang geleden las Ik ergens een artikel waarin men verklaarde dat Je de borsten van een vrouw moet vastnemen om de stress uit Je lijf te halen.

Een heel bedenkelijk artikel - dat geef Ik grif toe.

Langs de andere kant kan Ik Me er wel iets bij voorstellen. Ik zou het eens deftig moeten uitproberen. Proefondervindelijk de juistheid gaan toetsen.

Van één ding ben Ik wel overtuigd.
Terwijl Ik daar sta en haar borsten in Mijn handen neem zal Mijn erectie niet meer te bedwingen zijn. De aanraking van Mijn geile eikel met haar zachte warme billen ... zullen Mijn hoofd op hol brengen ... en doen hunkeren naar meer lichamelijk contact .. naar wilde seks. Open die benen maar liefje .. Ik schuif hem lekker bij je binnen en rij je klaar naar een heerlijk orgasme .. zonder die borsten los te laten. Ik kneed ze .. pijnig ze .. en neuk je hard.

En oh ja hoor ... weg stress !!!
Het artikel zou dus wel eens kunnen werken in Mijn geval.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten