woensdag 13 april 2016

jouw hoekje

Daar zit je dan .. reeds uren lang in je vaste hoekje van de kamer. Daar waar Ik je met één eenvoudig bevel gebied plaats te nemen ... wanneer Ik merk dat het weer tijd is om je hoofdje tot rust laten komen. Een té drukke werkdag zet je onder een vorm van onaangename stress ... en dan ben je onhandelbaar. Die stress moet eruit ...

Leegte .. stilte .. kilte .. en jouw prachtige naaktheid vullen de kamer.

Een kaars is het enige licht wat de omgeving nog wat kleur bezorgt. Het brengt een prachtig dansende warme gloed op je naaktheid.

Vanuit de sofa die zich recht voor jou bevindt ... kijk Ik toe hoe je omgaat met de situatie. Ik lees je lichaam .. gelaatsuitdrukking .. en beoordeel jouw gehoorzaamheid. Het is niet eenvoudig datgene wat Ik je opdraag ... 4 liter water te drinken .. elk uur opnieuw. En dat mét het verbod om naar toilet te gaan. En jij ... gehoorzaam dat je bent .. zorgt ervoor dat op het einde van dat uur de flessen leeg zijn. je wil dat Ik trots op je ben ...

Ik herinner Me nog ... dat er ooit een tijd is geweest dat je nog hoopte dat Ik het niet zou merken wanneer het uur om was. Maar al snel was ook die hoop weer verdwenen. De wekker geeft Me nu elk uur een signaal ... het teken dat Ik de flessen weer moet vullen.

Steeds weer opnieuw vraag Ik Me af hoe lang je het deze keer zal volhouden ... hoe lang het zal duren voor je begint te smeken ... verlangend naar verlossing. Keer op keer zal Ik weigeren ... hoe mooi je het ook vraagt. Ik zie elke emotie bij je voorbij komen. Boosheid .. frustratie .. verdriet .. onmacht.
Geen enkele heeft impact op Mijn keuze. Mijn wil is wet.

Ik wil dat je dat mentale gevecht aangaat .. met jezelf ... tot je breekt ... tot je plast.
En dan zal Ik tevreden zijn ... en vind jij de rust in jezelf.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten