zondag 21 juni 2015

techniek van het aftrekken

Ik had net een nieuwe bos rozen een plekje gegeven in het midden van Mijn tafel. Het is toch altijd zo leuk en warm om bloemen in huis te hebben ... het maakt Me op de één of andere manier vrolijk.
De afwas in de machine .. alles weer netjes aan kant .. tijd voor een uurtje ontspanning in de warmte van de zon. Mijn tuin is echt niet groot ... maar groot genoeg om Me lekker te installeren met Mijn mac op de schoot. :)

Al vrij snel kwam Ik ergens terecht waar je de ervaring kon lezen die een meisje had gehad ... tijdens een workshop 'aftrekken'. ze was er vol lof over. Op de één of andere manier trok het Mijn aandacht.

Ik was Me reeds goed bewust van de mogelijkheden en technieken van het aftrekken,  maar vroeg Me wel af wat er allemaal aangeleerd zou worden en hoe het er aan toe zou gaan.


En ja hoor ... Ik zie het nut er wel van in .. want toegegeven ... women - you suck.

Ik heb nog nooit een meisje gehad die de techniek van het aftrekken perfect onder de knie had. Je Meester laten klaarkomen is niet zo moeilijk. Maar het lijkt alsof er maar op één manier kan afgetrokken worden. Gebrek aan inspiratie en ervaring ?!? Een taboe ?!?

In eerste fase heb Ik het gevoel dat het zelden of nooit wordt toegepast. Aftrekken lijkt wel een vorm van seksualiteit die geen ruimte krijgt te evolueren. Een vrouw of meisje vingeren is niet meer weg te denken in het liefdesspel .. maar een Man aftrekken ... is eerder een zeldzaamheid geworden.

Laat Me nu net even een Meester zijn die er mateloos van kan genieten om afgetrokken te worden ... zonder dat daarvoor iets in de plaats moet komen ter compensatie. Is het niet de taak van een slavin om een Meester te behagen? En dit zonder verwachtingen richting eigen genot? Ik wijk af !

Ik zie het zo voor ogen ... een slavin die naakt naast Mijn bed zit .. op haar knieën .. en die vanuit die positie Mijn nog half slapende jongeheer ter handen neemt en hem behaagt tot het rijkelijke zaad over haar handen een bestemming vindt. Me daarna lekker schoon likt - geen enkele druppel mag verloren gaan - en Me daar dan heel dankbaar voor is.

Allemaal goed en wel .. het moet wél degelijk worden uitgevoerd. ze moet weten wat Ik lekker vind .. ze moet de techniek beheersen en kunnen interpreteren om perfect te zijn. Ik overweeg dus dat Ik een eventueel volgende slavin vooraf reeds op cursus stuur ... voor ze Me mag aanraken. je leert toch ook eerst met de auto rijden vooraleer je je in het verkeer begeeft? Of ze moet aantonen over een bepaalde basis te beschikken ... en de wil hebben om daarin nog te verbeteren.

Langs de andere kant moet Ik ook wel eerlijk en realistisch zijn ... en toegeven dat Mijn vingertechniek ook verre van perfect zal zijn. Een workshop 'Mijn meisje vingeren' zal ook helemaal geen kwaad kunnen .... Ik ga op zoek.
Alleen vrees Ik dat het aanbod eerder héél beperkt zal zijn. De nood (vraag - aanbod) aan leren aftrekken lijkt véél groter te zijn. :)


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten