zaterdag 6 juni 2015

drang

Het is weer zover ... Ik zit weer op een vrije ochtend wat rond te kijken naar foto's en alle materialen dat voorhanden is. Ik reageer op enkele foto's en merk het effect dat ze op Me hebben.
Ze winden Me mateloos op ... Het lijkt alsof het vandaag veel erger is dan op andere dagen.

Het feit dat Ik nu bijna twee jaar lang geen seks meer heb gehad - dat Ik meer dan twee jaar lang niet meer speelde zal daar vast wel iets mee te maken hebben.

Ik steek Me weg ... het lijkt alsof Ik elke mogelijkheid meteen weer de kop indruk. Niet goed genoeg - te oud - te dik - te druk - te veel gezaag - te groot - te lelijk - te ... - te ver weg. Ik heb massa's redenen om dingen geen kans te geven.



Is dit wat ze noemen : ouder worden? :)

Het rare is eigenlijk dat .. zolang Ik het 'verdrukte' gevoel onder controle heb .. Ik écht wel gelukkig ben. Ik heb het leven helemaal op orde.
Maar eens Ik die controle verlies ... is het de hel. Gelukkig duurt het nooit echt lang. :)


Net nog bekeek Ik een zeer sensuele foto van een koppeltje dat lekker lag te neuken ... je ziet op zeer serene manier zijn lul verdwijnen in haar mooie strakke kutje.
Als omschrijving stond erbij .. "best feeling ever."
Zeer opwindend .. Ik kreeg meteen een lichamelijke reactie ... maar de eerste gedachte die bij Me te binnen schoot was .. "hoe voelt dat ook alweer ?!?".

En enkele seconden later overvalt Me een gevoel van zieligheid .. een diep verlangen .. en dan volgt snel het idee ... Ik ga weer op zoek naar een fuckable playable solution. Ik wil weer van iemand houden die alles voor Me wil betekenen .. die alles voor me wil doen en laten .. die voor Me wil kruipen en leven .. die haar leven aan Mij wil wijden. iemand waar Ik ook alles voor wil doen en laten ... die Ik wil leiden en sturen ... die Ik wil verzorgen en behagen .. voeden in haar noden en verlangens.

Ik wil weer leven in Liefde.


Dryade

2 opmerkingen:

  1. Leven in liefde, dat is the best feeling ever. Ik wens dat dat snel op je pad komt. Al is dat meestal als je het het minst verwacht. Good luck :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Zoete Dromen ... is héél lief van je. Ik verwacht helemaal niets meer. :)
      D.

      Verwijderen