donderdag 20 maart 2014

woorden



Ik hou er zo van om voorgelezen te worden .. terwijl Ik aandachtig luister naar de zachtheid van je stem .. dringen de woorden één voor één tot Me door. De combinatie is sterk .. en zullen Me blijven boeien.
Het is een hemels geschenk naar je te mogen luisteren. je stem maakt Me rustig en kalm.

Ik schrijf je ook regelmatig mooie dingen .. en ook al ben je niet in de buurt ... of kan je Me niet horen .. Ik fluister ze je steeds weer toe. Het gevoel dat je ze vroeg of laat lezen zal .. of de wind Mijn gefluister tot bij je brengt .. sterkt Me in dit geheel. Ik geloof dat de Liefde zijn weg steeds vindt. Door woorden gesterkt .. zij wijzen soms de weg. je moet ze enkel maar volgen .. al dan niet blind. Net zoals het vertrouwen ... blind !!

Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten