zondag 16 maart 2014

wassen

Als Meester wil Ik graag gewassen worden door de handen van Mijn slavin. In Mijn hoofd is het een rite die reinigend werkt .. in een totaal relaxe omgeving van warmte en liefde.
Stilzwijgend zal ze aan de rand van het bad zitten .. Mijn lichaam al masserend inzepen en weer netjes afspoelen in totale stilte. Het enige wat Ik wens te horen zijn de noten van wat zacht klassieke muziek. Het enige wat ik op Mijn lichaam wil voelen is de zachtheid van haar handen ... het enige wat Ik wil zien wanneer Ik Mijn ogen open is de naaktheid van haar lichaam .. in volle actie om Mij te bekoren.



Het zal Me reinigen - doen ontspannen maar ook ontzettend opwinden. In totale geilheid zal Ik het water laten weglopen ... en van die geilheid ... zal Ik gebruik maken om Mij heerlijk te laten neuken. Diep in haar stotend .. haar rug krassend tot lichtere bloeddruppels haar achterzijde zullen sieren ... en terwijl Ik haar hoofd totaal via de haren achterwaarts trek ... zal Ik Mijn zaad in haar spuiten. En zij .. zal Mij dankbaar zijn .. door al kroelend naast Me te kruipen onder een warm dekentje ... tot de zon weer opkomt.


Dryade


4 opmerkingen:

  1. Een glimlach om mijn mond, om dit verhaal....

    ik weet dat je mijn logje toen eens hebt gelezen... over hoe ik Meester was onder de douche... hem afdroog, hem scheer, masseer.... indien nodig aankleed....

    Ik geniet er ook zo enorm van.... dienstbaar voor hem...hij die mij nodig heeft en ik die hem zo nodig heb.....

    Mmmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen