woensdag 26 december 2012

Kerstgevoel

Ik bekijk de zoveelste Kerstfilm op TV. En heb zovele gemengde gevoelens.
Meermaals werd Ik dit jaar zelfs tot tranen toe bewogen. 




Jaaaaren was Ik het gevoel verloren .. vond Ik de waarden niet meer terug die gekoppeld worden aan Kerst. Waarom dan vieren ?!? Waarom .. doen alsof? Kerst en nieuwjaar hebben lang een periode geweest die Ik wilde ontlopen. Hoe sneller het voorbij was .. hoe beter.

Dit jaar beleef Ik alles weer totaal anders. iemand opende Me blijkbaar weer de ogen ... doet Me weer 'voelen' en 'hunkeren'. Best speciaal ... Ik geniet weer van Kerst .. het familiegevoel.
De tijd is weer gekomen om liefde en warmte te delen met de mensen waar ik Me zeer close bij voel.
Kerst krijgt weer een kans ... maakt Me blij en vrolijk.

Maar ook .. droef. Droef in die zin .. dat Ik het niet kan delen met diegene die Me het gevoel weer schonk. ze kan er fysiek niet bij zijn - alleen maar in Mijn hart.
But .. next year you will. Next year will be O/ours.
I promise.


x

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je dat ze er is :-)
    Je hebt je hart weer opengezet voor de wereld...dat is een mooie prestatie van haar! Veel geluk samen :)

    Liefs,
    Rae

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rae,

      er is weer een heel duidelijk lichtpunt in mijn leven.
      Je merkt het zo aan me. ;)

      greetz,
      D.

      Verwijderen