woensdag 19 december 2012

knutselen

Het is weer even geleden dat ik een "selfmade" zaak betrad. Voor de Nederlanders onder u ... een bouwmarkt. :)
Maar het is toch altijd weer zooo fijn om allerhande leuke dingetjes mee te nemen .. dingetjes met voorbedachte rade .. en een welbepaald doel.

Zo heb Ik een zeer zware tafel, die bij het veelvuldig verschuiven wat wankel is geworden. Lang heb Ik gedacht deze weg te doen en te vervangen door een veel kleiner modelletje. Maar recente veranderingen in Mijn leven hebben Me de praktische kant van die tafel weer doen inzien.
Met verstevigingsankers en wat beugels eronder - is het een zeer leuke tool voor toekomstige situaties waarbij het wegnemen van de bewegingsvrijheid centraal staat.


Verder vervoegden ook een zwaardere katrol en wat extra rubber stroken het assortiment.
Het gebruik ervan hoef Ik je vast niet uit te leggen.

Mijn creativiteit en fantasie kunnen weer de vrije loop.


Happy Me. Zoals men wel eens zegt ... Ik ben zo blij als een kermisvogel .. of  .. zo blij als een kind in een snoepwinkel. :)  Werken (lees:knutselen) kan echt wel heel leuk zijn.


Dryade

2 opmerkingen:

  1. "Zo blij als een kermisvogel" wat een prachtige uitdrukking :-)

    Ik ga ook de eerste voetstappen op het BDSM-knutselpad zetten. Te beginnen bij de ubersimpele tepelklemmen van satestokjes.

    Zo'n tafel omtoveren lijkt me een prachtig attribuut! Ik weet zeker dat je er veel plezier (en genot) van zult hebben.

    Liefs,
    Rae

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rae,

      Er is niets zo fijn als het voorbereidend knutselen.
      Je ziet zo voor ogen wat het resultaat gaat zijn ... eens je het geknutselde zal gebruiken. Grinnn.
      Dikke voorpret. hihi

      Ik kom snel bij jou ook weer lezen .. na de lange stilte.

      kuss,
      D.

      Verwijderen