zondag 18 december 2016

Monsters

Jaaaaren geleden heb Ik onder Mijn bed gekeken. En het klopt .. er zaten geen monsters. En toch was Ik ervan overtuigd dat ze ergens zouden zitten.

Het heeft Me jaaaaren gekost om ze te vinden. Ze huizen in Mijn hoofd !

Hoe ouder Ik werd - hoe duidelijker ze zich manifesteerden en hoe beter Ik ze kon inschatten en plaatsen.

Ze kunnen soms zo vreselijk huishouden in de kern van Mijn hoofd ... maar hun aanwezigheid verklaart zeer veel van de zaken die in Me omgaan ... en dat op zich zorgt ook voor een zekere rust.

Ik weet ondertussen hoe Ik hen tevreden moet stellen ... hoe Ik hun behoeftes moet bevredigen. En dat is door het aanschouwen van de pijn die Ik anderen toebreng en de dankbaarheid die Ik daarvoor in return krijg.



Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten