dinsdag 27 december 2016

Maandstonden - menstruatie

Eén van de dingen die Me enorm boeien is de psyche van de mens. Vandaar ook dat Ik Me zo heerlijk voel wanneer Ik ervaringen of gevoelens kan lezen van iemand die zich binnen dezelfde wereld bevindt als Ik.
Wat drijft ze .. wat doet ze .. waarom. Ik kan er uuren mee bezig zijn om iemand te doorgronden.

Misschien is dat ook de drijfveer en het boeiende aan iemand onervaren te trainen? Het doorgronden van de basisgedachtes ... het een invulling geven .. inspelen op behoeftes en verlangens. Héérlijk.







Een ander mooi aspect om verder uit te zoeken is het volgende : in welke mate spelen hormonen mee binnen het hele gebeuren.
Het is Me namelijk al meermaals opgevallen dat de pijngrens danig "in de war is" ... wanneer een onderdanige ongesteld is. Die pijngrens blijkt veel lager te liggen dan gebruikelijk. Ik vraag Me dan steeds af of er een verband is tussen de twee.

Ik wil er alles van weten. Tijd om over te gaan tot het opzetten van wat experimenten zodat Ik er verstandiger en wijzer uit kom.
Domineren is ook .. het leren omgaan met dat wat je voor je hebt .. met wie je in handen hebt.
En hoe meer Je over haar weet ... hoe meer je haar te bieden hebt. En Ik wil alles geven wat Ik heb .. and beyond.


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten