zaterdag 13 februari 2016

the start ...

De laatste jaren leek het onmogelijk om één bepaald doel in Mijn leven weer zin te geven.

Het was een doel dat Je zelf niet zomaar kon controleren en sturen .. en dat gaf Me best de nodige onrust. Neen - niet tussen de benen - in Mijn Meesterlijke hoofd.

Omdat Ik heel goed wist wat Ik nodig had in Mijn leven om weer als Mens compleet te zijn ... zat Ik te wachten op mirakels. Maar hoe verder de tijd evolueerde - hoe meer Ik in de overtuiging kwam dat mirakels niet bestaan.

Vaak heb Ik Me dan ook afgevraagd wat Ik verkeerd deed of had gedaan .. iets wat deze negatieve Karma kon verklaren. Ik vond geen antwoorden op al die vragen.

Maar zolang je ergens blijft geloven in het onmogelijke ... is er hoop. Hoop op verandering ... hoop op geluk ... hoop !!


Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten