vrijdag 12 februari 2016

protection

Soms krijg Ik het heel benauwde gevoel dat Ik Mijn leven niet zelf mag leven. Het gebeurt wel vaker dat anderen een beslissing nemen die Mijn leven drastisch beïnvloedt, onder het motto : "het is om U te beschermen".

Allemaal héél lief en wel dat anderen zich willen wegcijferen voor Mijn welzijn ... het is nobel ... maar ben Ik niet oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen? Ik .. de controlefreak .. heeft blijkbaar géén inspraak in zaken die betrekking hebben op Mijn eigen leven?

Ik heb géén bescherming nodig wanneer die Mijn emotionele leven gaat beknotten en limiteren. Ik wil ten volle kunnen genieten van happy feelings en van de mooie dingen van't leven .. Ik wil vrij kunnen beslissen over hoe Ik Mijn leven leid ! Ik weet dat Ik het blijf herhalen ... Ik ben oud en wijs genoeg om zelf over Mijn leven te beslissen.

Dryade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten