donderdag 17 april 2014

strange ...

Het is heel raar om vast te stellen dat N/niemand Je nog volgt of leest. Op een enkeling na.
Er zijn steeds uitzonderingen geweest in deze wereld ...

Ik voel Me vaak Remo de laatste maanden ... veel te vaak.

Gelukkig schrijf Ik niet enkel en alleen om de lezers te plezieren .. (maar het is er wel een deel van).
Ik wil binnen enkele jaren kunnen terugkijken op Mijn leven en trachten het gevoel weer op te roepen dat Ik nu voel. Niet dat eenzaamheid een gevoel is wat Ik Me absoluut wens te herinneren .. maar sommige zaken zijn nu eenmaal niet weg te denken uit een mensenleven. Ze zullen er steeds bij horen en in veel betere tijden wil Ik ook kunnen terug kijken op deze mindere tijd. Het legt dan een mooi contrast met het positieve. Je hebt ergens pijn nodig - om het mooie nadien weten te appreciëren.

Gelukkig kan Ik Me zo heel af en toe nog eens verliezen .. in het bekijken van fotomateriaal dat her en der terug te vinden is op het internet. Me trachten in te beelden hoe het voelt ....



Dryade

14 opmerkingen:

  1. Hoi D,

    Je moet maar zo denken, als er geen momenten van eenzaamheid zijn (geweest), zou je misschien de voordelen van samenzijn niet gekend hebben.

    Groeten,
    Lex.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het Lex ...
      Je hebt diepe dalen nodig om de toppen naar waarde te kunnen schatten.
      D.

      Verwijderen
  2. Het één kan niet zonder het ander lieverd..... zo werkt het nou eenmaal...

    Dikke zoen van belle (het is dan ook weer geen toeval dat ik bij je langskom vanavond.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is het op veel blogs stil gevallen.
    Zo af en toe bekijk ik er eens 1 om te constateren dat ook die blog niet bestaat, of iemand waar je zo lang gelezen of gereageerd hebt, opeens weg is. Zeker met de komst van Fetlife en de mogelijkheid om ook daar te schrijven op je eigen profiel, is het rustiger geworden. De magie van het bloggen lijkt voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het klopt ^W^ .. het tijdperk van de blogs is achterhaald door Fetlife. Ondanks dat .. vind Ik de rust van een blog wel heerlijk. Ik heb een profiel op Fetlife .. maar hou Mijn schrijfsels voor de intimiteit van Mijn blog.

      Verwijderen
  4. Ik schrijf wel op fet, maar alles friends only. Ik hou de vriendenlijst ook beperkt tot de mensen die ik ken en/of die vertrouwt zijn. Maar ik plaats daar ook zeker niet alles. Sommigen staan alleen op mijn blog en dat blijft ook zo. Inderdaad vanwege de rust die ik op mijn blog heb, daar waar fet soms nogal bol staat van oordelen en veroordelen. Dus dat stuk rust herken ik wel.

    Ach, je hebt nog steeds een aantal vaste lezers :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig ^W^ .. dat Ik nog enkele vaste lezers heb .. het is altijd fijn te merken dat Je woorden betekenis krijgen. Waarvoor dank. ;)
      D.

      Verwijderen
  5. Lieve Dryade,

    Gisteravond was ik bezig mijn site bij te werken...14 jaar aan dagboekschrijfsels en gedichten, en een handjevol bezoekers. Waarbij ik me serieus heb afgevraagd waarom ik het eigenlijk doe...je zegt zelf al, schrijven moet je doen voor jezelf. Dat neemt niet weg dat het fijn ís als er gereageerd wordt, dus bij deze...ik lees je, hoor je, voel je.

    Ik vind het bijzonder dat jij ons als lezer meeneemt in wat jou bezighoudt, dankjewel daarvoor.

    Liefs
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey MisTique,

      Wat fijn dat je even reageert EN dat je bij Mij komt lezen. je weet (of je weet het nog niet) hoeveel respect Ik voor je heb. Mijn aanvaardingsproces heb Ik bij jou doorgemaakt ... op jouw forum. Ik zal het nooit meer vergeten.
      je schrijfsels .. heerlijk. Een woordje van dank is ook hier van toepassing.

      kusss
      D.

      Verwijderen
  6. Lieve D,

    Wat lief wat je schrijft. Mijn dwalen brengt me altijd weer bij jouw schrijfsels, er is een connectie in de herkenning denk ik. Is het vreemd als ik schrijf dat ik het lastig vind te voelen wat voor respect je voor mij hebt? Ik ben wie ik ben, ik geef wat ik geven wil en aan wie ik geven wil, daarin voel ok mij niet bijzonder maar ik vind het wel fijn dat jij laat merken dat bijzonder te vinden.

    Blijf schrijven,ik blijf lezen (en ben onlangs ook weer iets meer gaan schrijven)

    Liefs en kus
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet vreemd MisTique ...
      Op welke van je blogs ben je weer actief dan? Laat het Me even weten .. kom Ik ook weer even langs.
      xx
      D.

      Verwijderen
  7. Het is meer dat ik mijn site heb bijgewerkt met recente schrijfsels, en af en toe weer verhalen schrijf en publiceer (Op Sm Verhalen, Maison MisTique en Bdsm zaken)

    xx
    MisTique

    BeantwoordenVerwijderen