dinsdag 22 april 2014

bondage ...



In eerste fase trok deze foto Mijn aandacht ... een prachtige bondage op een zeer mooie slavin. Een zwoel beeld - ontzettend stimulerend voor elk Rigger onder Ons EN fotografisch best ok.

Maar toen overviel Me een binnenpretje .. een herinnering die Me ooit in lachen deed uitbarsten.
De tijd dat Ikzelf Mijn eerste mooiere bondages aanbracht .. maakte Ik een beginnersfout door de touwen overheen (of doorheen) het kutje te trekken. Hierdoor ontnam Ik Mezelf de kans om haar deftig te neuken in deze bondage. Ik herinner Me het gesukkel om de touwen weg te krijgen ... tevergeefs. Wel hilarisch.
Dit is mooi .. en geeft misschien wel een gevoelsmatige meerwaarde voor de slavin om het touw langsheen haar lippen en klit te laten schuren .. maar Ik ben te egoïstisch en wil Mezelf niet het genot ontnemen om haar hard te pakken.

Nadien heb Ik Mezelf voorgenomen te oefenen op het vormen van een soort van broekje ... zodat het kutje vrij was voor het betere werk. En wanneer Ik het kutje een meerwaarde wil geven .. zal Ik wel overgaan tot een klitspanking. Het nuttige aan het aangename koppelen.


Dryade


PS. niet tegenstaande deze grappige anekdote ... Mijn complimenten aan de Rigger, bondagemodel en fotograaf. Artistiek .. top.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten