woensdag 11 december 2013

tattoo's

Ik ben een fervent voorstander van tattoo's .. op een vrouwenlichaam. Menig discussies heb Ik erover gelezen, maar in weze doet het er allemaal niet toe .. het gaat erom wat Ik mooi vind en de betekenis die eraan gegeven wordt. Zelf draag Ik er ook enkele die Mijn Meesterlijke positie onderstrepen.

Op het net vond Ik enkele ontzettend mooie voorbeelden - hoe sierlijk een tattoo het lichaam van een meisje kan opfleuren. Geniet met Me mee ....



Deze bovenstaande combinatie maakt Me gek .. sierlijk meisje .. mooie lange zwarte haren .. en een prachtige tattoo met Japans motief. Het doet Me helemaal wegdromen en brengt Me richting "geisha-achtige" toestanden. 

 

Deze is ook prachtig ... qua positie en bouw. Zeer fijn en vrouwelijk - precies zoals een slavin voor Mij moet zijn.

Geen twijfel mogelijk. Op de vraag "Meester mag ik aub één van deze tattoo's op mijn lichaam plaatsen voor Je?" zeg Ik zonder aarzelen : "Ja meisje .. kan het morgen al?"

2 opmerkingen:

  1. en boem.... daar waar ik bij je log over het brandmerk een droge keel kreeg.... krijg ik nu heel erg 'wil ik, wil ik, wil ik..' En ik wilde nooit een tattoo... als in never nooit niet, als pasen en pinksteren op 1 dag vallen en het tegelijk sneeuwt en 30 graden in de schaduw is - nooit zeg maar...

    Maar een paar maanden geleden zag ik toch een mooie.... als ik er aan denk, word ik al heel erg stil.... ik wil hem... ooit... en ooit gaat hij er ook komen ook... omdat ik het waard ben.

    liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zie je maar belle dat ideeën en visies kunnen veranderen .. met de juiste motivatie. Go for it ...

      xx

      Verwijderen