dinsdag 3 december 2013

brandmerk



Ooit droomde Ik ervan .. en leek het een natte droom. Maar hoe meer Ik erover nadenk .. hoe meer Ik ervan overtuigd ben dat het thuishoort op Mijn slavin.

Het systeem werkt in gradaties van erkenning. Een slavin die de collar draagt van haar Meester is symbolisch diepgaand .. het heeft een mooie veelzeggende betekenis. Geef haar daarbovenop een slavin-tattoo die haar tekent voor de rest van haar leven. Want slavin ben je niet halftijds - niet voor een korte periode ... dat ben je in hart en nieren - fulltime - voor altijd .. en dan zie Ik dat graag bezegelt op haar lichaam.

En om het ganse plaatje helemaal af te maken ... is een brandmerk - hét ultieme.
Een brandmerk met het symbool van je Meester maakt het plaatje compleet voor body en mind.
Het hoeft niet de afmeting te hebben zoals op de "geromantiseerde" promotie foto zoals hierboven weergegeven. Maar de letter D .. van een paar centimeter groot .. mag gerust je lichaam sieren.
Subtiel .. voor Oons twee.
je vervolledigt je 'zijn' ... de slavin van je Meester .. voor altijd.


Dryade



5 opmerkingen:

  1. ... en het aanbrengen doe Ik lekker zelf. Het zou een grote eer zijn.

    D.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Dryade,

    Mijn keel zit dicht als ik dit lees. Ergens vind ik het idee zo ontzettend mooi, diep, intens. Maar ergens voel ik ook iets van: hoeveel meerwaarde heeft een brandmerk op haar lijf in vergelijk met het brandmerk dat je als Meester al op haar hart en ziel hebt gezet? Wat is de bedoeling achter het brandmerk? Wil je dat iedereen het kan zien zitten of wil je dat alleen zij het ziet? En zo komen er nog een honderdtal vragen bij me op. Meester en ik hebben hier ook al vaak over gesproken....Ik denk dat dit voor ons een fantasie blijft... er zitten zoveel facetten aan... en hoeveel méér van mijn Meester kan ik nog zijn of worden dan ik al ben?

    Maar het idee... het gaat zo diep en zo intens... en het is zo mooi....

    zucht...

    liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lieve belle,

      Het is niet de bedoeling om het zichtbaar te plaatsen .. het kan best op je bips geplaatst worden, daar waar veel vlees zit. Het is iets tussen Meester en slavin - de meerwaarde is puur mentaal en psychologisch. Het is iets wat niet voor de hand liggend is .. en de overgave van de slavin .. en de wil dit te ondergaan voor haar Meester is zeer mooi. Ik wil dat ...

      Liefs
      D.

      Verwijderen
  3. Ik snap dat je het wilt, ik wil het ook... *grijns* voor zover ik iets te willen heb dan *knipoog* Maar tussen willen en werkelijkheid zit nog een heel stuk.
    Ik zie voor me wat je bedoelt, de overgave van je slavin en de eer voor jou dat jij dat mag doen... het gaat zo diep en zo intiem en intens....

    Liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "het gaat zo diep en zo intiem en intens" ... heel juist belle. De lijn tussen willen en werkelijkheid is vaak dunner dan je denkt. Het diepe, intense en intieme trekt je dan over die lijn heen.

      x D.

      Verwijderen