vrijdag 12 juli 2013

Libido ...

Het bekijken van de trailer bezorgde me reeds kippevel over mijn ganse lijf. Wat had ik dit graag real kunnen bewonderen. Bye me a ticket for my birthday and make me happy girly. Maar ik vrees het ergste. Zoals zo vaak zie ik zulke prachtige zaken veel te laat. En zal ik moeten genieten van de 2 minuten durende trailer.






"Libido"
Dave St-Pierre & André Gingras

"If I get shivers, I know it's good" Dave St-Pierre 

Libido, het nieuwste werk van Canada's enfant terrible Dave St-Pierre, gaat over onze meest banale dierlijke instinct: ons voort te planten met het beste mannetje of vrouwtje. Libido toont onze meest jaloerse en onze meest ontroerende momenten, met de rauwe esthetiek die we van Dave St-Pierre gewend zijn. Hij beschrijft zijn performances als happenings. "If I get shivers, I know it's good." 

Deze voorstelling bevat expliciete scènes en is niet geschikt voor toeschouwers onder de 18 jaar. 

2 opmerkingen: