woensdag 17 juli 2013

buitenshuis ...

Je ziet het elke zomer weer terugkomen. De schoonheid van de natuur en het effect dat het heeft op de medemens. Elk jaar weer opnieuw geeft het me een kriebel om buiten te gaan spelen.
De geur .. aangename temperaturen .. geluiden .. de rust .... het heeft allemaal een bijdrage in hoe je het op dat ogenblik beleeft.

Vanmorgen kwam ik "toevallig" een foto tegen die me inspireerde .. die men verlangen exponentieel deden toenemen. Ik plaatste hem mooi in mijn to-do lijstje.



Het heeft zowaar vele impulsen die inspelen op mijn gevoel. De naaktheid  - bewegingsbeperking - overgave - gebruik van touwtjes - het wurgend karakter - de macht om mijn gang te gaan.

Geef me nu mijn kaarsen, mijn scherpe mes en mijn setje zwepen .. en de dag is voorbij voor je het weet. Het sadistische kantje mag dan weer voor even vrij .. vrij om menig sierlijke tekens achter te laten op het naakte lichaam van mijn slavin. Vrij ... om weer voldoening te geven aan die drukkende drang in mijn eigen hoofd.


4 opmerkingen:

  1. Even checken waar we overeenkomsten hebben D.

    de naaktheid (check)
    de bewegingsbeperking (check)
    de overgave (check)
    gebruik van touwtjes (check)
    het wurgend karakter (niet zo check)
    de macht om mijn gang te gaan (helemaal check)

    Genoeg overeenkomsten! :-)

    Vermaak je met je meisje.

    Groeten,
    Lex.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toeval bestaat niet Dryade..... dat je deze foto vond, heeft zo moeten zijn....

    mmmmmmmmm ik krijg er mooie gedachten en emoties bij...dank je wel

    liefs van belle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. belle, je hebt vast wel gelijk ... de foto trok meteen mijn aandacht. De tijd is rijp.
      Fijn je nog eens te lezen hier.
      D.

      Verwijderen