dinsdag 19 maart 2013

spanking en tools



Ik vraag me echt af wie er zich bezig houdt met het in kaart brengen van deze dingen.
Brengt deze informatie werkelijk een meerwaarde? Grappig is het alleszins wel. Ik zie er zeker wel de humor van in. :) Vandaar dat ik het mee verspreid.

Over spanking en slaan valt wel degelijk zeer veel te vertellen .. en elk persoon zal wel een favoriete houding en/of werktuig hebben. Ik heb in elk geval mijn duidelijke persoonlijke favorietjes .. en die komen dan het vaakst aan bod. *Grinnnn*
Sommige slaginstrumenten heb ik nog nooit uitgeprobeerd. Wel reeds aangekocht .. klaar om te proberen, maar ze zijn nog niet aan bod gekomen. Voor alles zijn tijd zullen we maar concluderen? :)

Zelf dingetjes in elkaar knutselen maakt het ook wel leuk .. aan creativiteit geen gebrek. En toegegeven .. ze slaan nog lekker weg ook.

1 opmerking:

  1. Als je je geroepen voelt om experimenteelsgewijs de echtheid van deze tabel te bevestigen ... ga vooral je gang en geef ons hierover feed-back. :)

    BeantwoordenVerwijderen